Wednesday, September 10, 2014

Pengedar Shaklee Segambut

Assalamualaikum..

Cewahhh tajuk.. Kemain lagi.. Hehe.. Untuk pengetahuan korang semua Kim dah jadi pengedar Shaklee di Segambut.. So korang bolelaa order ngn Kim ye..

Kim da gunakan Shaklee
pada tahun 2013 so Kim ambil keputusan utk jadi pengedar Shaklee di Segambut. Bermula dengan Omega Guard ketika mengandungkan Amna.. Kim jugak telah menggunakan Set Bersalin Shaklee.. Sekarang Kim menyusukan Amna sepenuhnya so Kim mengambil ESP dan Alfalfa. Alhamdulillah, proses penyusuan menjadi mudah. InsyaAllah, dengan usaha sekecil ini Amna dapat nutrient yg mencukupi untuk membesar dengan sihat. Sebab tu la Kim jadi pengedar Shaklee di Segambut. Kim juga boleh jana pendapatan sendiri..

Kim mengambil Nutriferon ketika tidak sihat (demam, batuk, selsema) untuk menguatkan antibody Kim & Amna.. Pengambilan air yg secukupnya amatla digalakkan walau apa jua supplement yg kite ambil.. Please take note ye.. Air penting untuk jaga buah pinggang kite.. Kim dah jadi pengedar Shaklee kt Segambut ni so korang yang berada di sekitar Segambut boleh contact Kim utk COD supplement Shaklee ni & Kim jugak boleh pos ke seluruh Malaysia.


Kalau nak order bolela Whatsapp/ SMS SAHAJA : 0136297657

Tata..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...