Thursday, September 4, 2014

Set Menyusu Shaklee - ESP

Assalamualaikum dan semoga sihat semua ye :)

Mommies yang menyusukan anak mesti nak sentiasa tampil menawan dan bertenaga. Actually, macam korang semua tahu menyusukan anak adalah salah satu cara membakar kalori. Oleh sebab itu mommies akan keletihan dan tidak bertenaga.

Ini akan menyebabkan mommies akan mengambil air manis untuk mengatasi
masalah tersebut. Set Menyusu Shaklee pilihan terbaik untuk mommies menghasilkan susu yang mencukupi dan berkhasiat untuk anak kesayangan masing-masing. Di samping itu Set Menyusu Shaklee dapat memberi kecergasan dan kecantikan yang optimum kepada mommies. InsyaAllah...

So hari ini Kim nak bercerita tentang salah satu supplement yang terdapat dalam Set Menyusu Shaklee iaitu ESP Soy Protein Isolate Powder.

 ESP Soy Protein Isolate Powder merupakan sumber protein yang lengkap berasaskan tumbuhan yang seçara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.

Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14 gram protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik untuk kesihatan jantung. ESP membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormone yang teratur. Selain itu, ESP menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolesterol normal dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat.

Paras glisemik indeks yang rendah dapat membantu mengekalkan paras gula dalam darah normal. Indeks glisemik ESP adalah 55.

Indeks glisemik bagi peringkat karbohidrat adalah berdasarkan kesannya terhadap gula dalam darah. Karbohidarat yang cepat dicernakan mempunyai paras gula dalam darah yang tinggi manakala tahap glisemik indeks yang rendah melepaskan gula ke dalam sistem secara perlahan. Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amat penting bagi mengurangkan berat badan dan kesihatan dalam jangka masa panjang.

Panjang pulak cerita hari ni ye. Hehehe.. Mommies di luar sana bolela cepat order Set Menyusu Shaklee dengan Kim. Kim pengedar Shaklee dari kawasan Segambut. Bolehla SMS/WhatsApp 0136297657.

 Tata...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...